Handelsbetingelser

Betaling

Bambalo modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB via Paypal. Gebyret er kr. 8,-. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Vi modtager også betaling ved bankoverførsel på konto 8401 – 1279951 Merkur, vi sender varen når betaling er registreret. Husk at anføre ordrenummer på betaling. Der opkræves ikke gebyr for bankoverførsel.

Alle beløb er i DKK/danske kroner og er inkl. moms.

Bambalo bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Bambalo leverer på alle hverdage med ordre indgået inden kl. 16.00. Leveringstidspunkt afhænger af valgte vare og forsendelsesløsning.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Bambalo vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Bambalo
Christianshavns Voldgade 53 1. th
1424  København K
mail@bambalo.dk

Der modtages ikke pakker sendt per efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Ved køb af Lulla Doll, som er et elektronisk produkt, gælder fortrydelsesretten kun såfremt, den lille plasticstrip i lydmodulet ikke er fjernet.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på bambalo@gmail.com. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Det vil sige at hvis plasticstrippen er fjernet i lydmodelt til Lulla Doll, er varens værdi forringet, idet vi ikke kan sælge produktet videre. Og vi kan derfor højst refunderer kr. 200,-

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik, men du kan ved køb af Lulla Doll ikke afprøve lyden, idet det kræver at du bryder plastikstrippen, som er en garanti til køber for at produktet ikke er tidligere anvendt. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: mail@bambalo.dk